thehungergamez

en hunger games blogg! för fans och folk som är intresserade av att veta mer! <33

stavfel!

Publicerad 2012-06-26 19:58:09 i Allmänt

ursäkta mig, men jag har tydligen gjort några stavfel när jag skrivit mina inlägg. det beror på att jag har haft bråttom eller bara tryckt på fel knappar, för jag är riktigt bra på att skriva ska ni veta!
några förklaringar på stavfel:
Hejssan- ska bara stå hejsan med ett s
atackera- ska stå med två t
osv
   ni får ursäkta mej om jag råkar skriva fel, för det beror bara på att jag har för bråttom och inte kollar igenom innan jag lägger upp! så ha översende :)
 
Josh! <3
 
//HG fan

Kommentarer

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

Hunger games fanet - Jelly

Jag är en tjej på tretton sommrar som bara ääääälskar the hunger games! jag kmr skriva fakta om de olik deltagarna och lite smått och gott. <3

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela