thehungergamez

en hunger games blogg! för fans och folk som är intresserade av att veta mer! <33

Casting nyheter!!

Publicerad 2012-08-06 12:24:53 i casting

nyaste nyheten! Lynn Cohen spelar Mags i "Catching Fire"!!  
ojoojojoj, tänkte mig mera nån skogstant! hon ser lite för "fin" ut, men det är min åsikt!  dom kmr ju fixa så att hon ser exakt ut som en skogstant! hehe, LOL
 
skriv lite vad ni tycker i kommentarerna :)
 
så alltså LYNN COHEN SOM MAGS!
 
Lynn Cohen- Mags distrikt 4
 
//HG fan

Kommentarer

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

Hunger games fanet - Jelly

Jag är en tjej på tretton sommrar som bara ääääälskar the hunger games! jag kmr skriva fakta om de olik deltagarna och lite smått och gott. <3

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela