thehungergamez

en hunger games blogg! för fans och folk som är intresserade av att veta mer! <33

Mera tack! <3

Publicerad 2012-08-11 11:38:36 i casting

så den nyaste casting nyheten är att E. Roger Mitchell ska spela Chaff!!  
jag hade föreställt mig honom...?? jag hade nog inte föreställt mig honom.          
Chaff vann de 45te hunger spelen och blev vald i tredje quarter quell. i de 45te hunger games förlorade han handen och vägrade låta huvudstadens doktorer sätta på en låtsas hand.
 
men a så E. Roger Mitchell alltså! Chaff!
 
E. Roger Mitchell- Chaff distrikt 11

Kommentarer

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

Hunger games fanet - Jelly

Jag är en tjej på tretton sommrar som bara ääääälskar the hunger games! jag kmr skriva fakta om de olik deltagarna och lite smått och gott. <3

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela