thehungergamez

en hunger games blogg! för fans och folk som är intresserade av att veta mer! <33

CASTING!!! JOHANNA MASON <3

Publicerad 2012-08-06 12:16:24 i casting

Bekräftat: skådespelerskan Jena Malone kommer att spela Distrikt 7s Johanna Mason i "Catching Fire"!
yeay! EN TILL CASTING NYHET! 
 
det är oxå ganska säkert att Sam Claflin kommer bli castad till Finnick Odair! :) kommenter vad ni tycker om Jena Malone och Sam Claflin :)
det var faktist ingen som rösta på han i min lilla röstning vem man tyckte skulle spela Finnick :) XD
 
men iaf, Jena Malone som Johanna Mason!! wihooo!!
 
Jena Malone- Johanna Mason distrikt 7
 
//HG fan

Kommentarer

Postat av: Sara

Publicerad 2012-08-06 12:35:36

nooooo! inte Sam Claflin! han e för gammal!!! buhu...

Svar: äh, han gör säkert ett bra jobb, ser dock enligt mig inte ut att ha så mycket humor :(
:)
Hunger games fanet - Jelly

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

Hunger games fanet - Jelly

Jag är en tjej på tretton sommrar som bara ääääälskar the hunger games! jag kmr skriva fakta om de olik deltagarna och lite smått och gott. <3

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela